Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Nonbusiness marketing

Akadémiai Kiadó
4.500 Ft
Menny.:db
Cikkszám: 11380
Vonalkód: 9789630593793
Központi raktár: Nincs készleten
Stephanus Könyvesház: Nincs készleten
Augustinus Könyvesbolt: Nincs készleten
Iustinianus Könyvesbolt: Utolsó 1 db raktáron
Szerezhető hűségpontok: 226
4.500 Ft
Menny.:db

Leírás

A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez.
A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.
A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és ettől a szöveg olyannyira élvezetes, hogy az oktatás és a gyakorlat igényeit egyaránt kielégíti. Röviden: a könyv egy újabb példája a szerzőktől már megszokott jó teljesítményeknek.
José Luis Vázquez Burguete
a Nemzetközi Nonbusiness Marketing Szövetség
(International Association on Public and Nonprofit Marketing)

Paraméterek

Kötésmód Puhafedeles
Megjelenés dátuma 2013
Szélesség 17 cm
Hosszúság 24 cm
Oldalszám 356 oldal