A folyóirat a hazai publikációkon kívül Európa több országából érkezett írásokat is közöl. Az olvasók nemzetközi horizonton nyerhetnek bepillantást a szociális terület eredményeibe és problémáiba. A mindennapi gyakorlathoz kapcsolódó anyagok, valamint tudományos írások egyaránt helyet kapnak a folyóiratban, hiszen a szakma figyelmére az elméleti és a gyakorlati megközelítés egyaránt érdemes.
▼TARTALOM: FÜLÖPNÉ ERDŐ MÁRIA: Szociálpedagógia a gyermeke szolgálatában ▼VÁLOGATÁS PACSUTA ISTVÁN: Az érték funkciója JELENCSICS-NAGY ANDREA: "A hetedik te magad légy!" FARKAS ÁGNES-RÁCZ ANDREA-SZABOLCSI JULIANNA: Az iskolai karrier támogatása gyermekvédelmi perspektívából FÜLÖPNÉ ERDŐ MÁRIA-FEHÉR ÁGOTA: Befogadó szülők a gyermekek és családjaik "szolgálatában" LENGYEL LEA: Egy határontúli magyar gyermekotthonban élők nyelvi és etnikai identitása RÁKÓ ERZSÉBET: Egy hátránykezelő óvodai program tapasztalatai BÁDER IVÁN: A cigány/roma tanulók integrációja az elmúlt évtizedben az oktatáspolitikai döntések tükrében BAJZÁTH SÁNDOR-TÓTH ESZTER ZSÓFIA-RÁCZ JÓZSEF: Vándortörténetek, ismétlődő motívumok a szocialista időszak drogfogyasztóinak narratíváiban SZOLIVA GÁBRIEL: A vallási jelenség és a hit egzisztencialitása Viktor E. Franckl írásaiban PATAKY KRISZTINA: Logoterápia és logopedagógia gyermekkorban JOÓ JULIANNA: A múzeumpedagógia meghatározása a német szakirodalomban POLGÁR MÓNIKA: "Mi közöm hozzá?" Az Óbudai Múzeumnak a Magyar Holokauszt Emlékévhez kapcsolódó projektje és diákkonferenciája
Szociálpedagógia 2015/3-4. A folyóirat a hazai publikációkon kívül Európa több országából érkezett írásokat is közöl. Az olvasók nemzetközi horizonton nyerhetnek bepillantást a szociális terület eredményeibe és problémáiba. A mindennapi gyakorlathoz kapcsolódó anyagok, valamint tudományos írások egyaránt helyet kapnak a folyóiratban, hiszen a szakma figyelmére az elméleti és a gyakorlati megközelítés egyaránt érdemes.
▼TARTALOM: FÜLÖPNÉ ERDŐ MÁRIA: Szociálpedagógia a gyermeke szolgálatában ▼VÁLOGATÁS PACSUTA ISTVÁN: Az érték funkciója JELENCSICS-NAGY ANDREA: "A hetedik te magad légy!" FARKAS ÁGNES-RÁCZ ANDREA-SZABOLCSI JULIANNA: Az iskolai karrier támogatása gyermekvédelmi perspektívából FÜLÖPNÉ ERDŐ MÁRIA-FEHÉR ÁGOTA: Befogadó szülők a gyermekek és családjaik "szolgálatában" LENGYEL LEA: Egy határontúli magyar gyermekotthonban élők nyelvi és etnikai identitása RÁKÓ ERZSÉBET: Egy hátránykezelő óvodai program tapasztalatai BÁDER IVÁN: A cigány/roma tanulók integrációja az elmúlt évtizedben az oktatáspolitikai döntések tükrében BAJZÁTH SÁNDOR-TÓTH ESZTER ZSÓFIA-RÁCZ JÓZSEF: Vándortörténetek, ismétlődő motívumok a szocialista időszak drogfogyasztóinak narratíváiban SZOLIVA GÁBRIEL: A vallási jelenség és a hit egzisztencialitása Viktor E. Franckl írásaiban PATAKY KRISZTINA: Logoterápia és logopedagógia gyermekkorban JOÓ JULIANNA: A múzeumpedagógia meghatározása a német szakirodalomban POLGÁR MÓNIKA: "Mi közöm hozzá?" Az Óbudai Múzeumnak a Magyar Holokauszt Emlékévhez kapcsolódó projektje és diákkonferenciája 12084 1400 HUF Szent István Társulat | ![]() |